Fin blogg och massa bus

Whiii!!! Nu har jag fått ny design på bloggen! Se så fint det blev.
Idag har jag och matte varit och postat brev. Hon säger jag är duktig som inte bryr mig om all trafik på de stora gatorna här i Malmöstad! Varför skulle jag? Hundarna i parken är dock väldigt intressanta... Jag vill bara gå till hunden jag ser när jag ser en... Matte blir sur på mig då. Försöker locka mig med godis för att jag ska gå med henne. Hur dum får hon lov att bli?! Godis? När jag kan leka med en kompis?! Pucko!
Sedan gick vi en runda vid kanalen. Matte pratade i mobilen hela tiden med min (hennes) kompis Vicky. Vi ska visst dit imgn på dagen. Mysigt! Då ska jag ta Vickys skor, hon har jättemånga roliga!!! De är fina och dom får man egentligen inte ta, men jag gör det ändå....
Igår var vi hos Martin. Martin är sååå rolig! Jag gillar honom! Jag blir så glad när jag märker vi är i närheten och springer till porten och när han öppnar dörren viftar jag så mycket med svansen att hela jag skakar. Jag måste hoppa upp på hans ben så han verkligen fattar att jag är där och gny lite så han hör mig. Tänk om han skulle glömma bort mig, katastrof ju! Han tycker om mig också. Vi brukar leka mycket. Jag försöker lura honom när han säger åt mig att göra konster. Kanske kan få en godis ändå ;).  
Nu ska jag bita matte i fötterna och sen ska jag få middag, jag börjar bli hungrig =)

Puss!
/Stella!



Ps. Ikväll ska jag och Matte ha spa! Vi ska klippa klor, borsta pälsen och rengöra ögon och öron på mig. Hon ska färga håret och fila fötter. Kanske borde ta mina oxå medans vi ändå är på g?!

Kommentarer
Postat av: a

Naaaw sweet ^^

2008-04-04 @ 17:44:32
URL: http://lolabrin.blogg.se
Postat av: Emma

hahaha åh, gulligt ju! :) har själv hund så jag förstår precis hur dom tänker, eller som de känns att dom tänker haha

2008-04-04 @ 23:11:36
URL: http://eemmapemma.blogg.se
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

jaa fin design!

2008-04-05 @ 02:22:23
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0