Helgen + bilder :)

Hela helgen har varit jätterolig!
I fredags
var matte borta och jag var med hennes mamma. Det var roligt. Matte var borta med Martin och kom hem dagen efter.
I lördags fick jag besök! Frank, en av mina pojkvänner, kom hit tillsammans med Amanda - min "gudmor"! =) Åhhh va roligt jag och Frank hade. Vi busade HELA tiden i mer än tre timmar. Jag sov väldigt gott på natten... Dock vaknade jag av att mattes mobil ringde och helt plötsligt kom Martin! Jag blev jätteglad, men orkade bara gå upp för att hälsa, sen somnade jag igen.
Matte kände sig väldigt omtyckt på morgonen när jag sov på ena armen och pussade henne och Martin på andra och pussade henne där =) Det bästa var dock när matte satte sig vid datorn. Då fick jag mysa själv med min kompis.

Igår var vi alla på Västa hamnen och tittade på vattnet och alla människor och hundar och måsar! Matte och Martin åt en god macka (jag tog lite) och drack kaffe.

Sedan åkte jag och Matte till hundkursen och busade. Min pojkvän Aragon var där och jag ville helst busa med honom. Det fick jag inte. Varför skulle vi gå förbi honom utan koppel och jag inte fick gå dit? Dumma matte. Och vet ni? Jag sprang över en bro alldeles själv till min matte! Jag va jätteduktig. Jag letade upp henne i skogen och balanserade på stockar. Jag satt också kvar på min plats, istället för att hoppa, när jag skulle. Min matte blev jätteglad. Jag sov gott i bilen sen.

Efter kursen åkte vi till Martin och jag hann sova en halvtimme innan vi gick ut i solen igen. Jag och Martin busade och sprang upp och ner för en kulle. Det va lite jobbigt, men roligt. Vi gick en lång runda och jag skötte mig bra sa matte. Vi ska dit idag igen och öva inkallning och platsliggning.

Jag sov mycket gott inatt med på överkastet och handduken som jag "adopterat" . =)

Kommentarer
Postat av: Helena

Så många fina foton på en liten söting. /Helena

2008-04-21 @ 13:32:24
URL: http://www.marihelena.net
Postat av: Mamma till en BAJAMAJA

Hej Stella!
hihi ..här ska jag tipsa dig om en hundblog gdu kan läsa som jag läser..
http://www.lifeofleif.com/indexx.html

Puss Satu & Cassie

2008-04-21 @ 21:31:23
URL: http://satuelisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0