Mys natt

Igår var jag riktigt trött. Jag somnade redan vid halv 9, men matte tvingade mig ut vid 10-tiden för att kissa. Suck! Sen gick vi och la oss.
Jag sov som en stock i min egna säng hela natten, dvs till halv 7. Då väckte jag matte. Ville ligga hos henne på det sköna dunntäcket. =)
Oj va jag älskar min matte ibland! Speciellt vissa morgnar. Jag t.o.m somnade på hennes mage. Men jag fick rulla ner sen - jag har blivit för tung sa hon! Va menas med det? Jag är inte tjock och får ju för sjutton knappt nån mat! (det får hon visst! /Matte) Hur som helst så låg jag på rygg mellan matte och en kudde. Åhhh va mysigt! Sen va vi ute och gjorde mina behov och jag fick min frukost. Sen sover vi oftast en stund till. Eftersom jag va blöt om tassarna fick jag inte sova hos matte. Nåja. Min säng är rätt skön ändå =)
Det är roligt att väcka min matte. Hon är allt annat än busig på morgonen, det är då det är som roligast att busa med henne. Ta ridstövlar, vantar, strumpor, handdukar, bada i vattenskålen, vägra sätta på koppel...
Jag undrar vad vi ska hitta på ikväll.... På dagen ska vi i alla fall till Vicky och busa.

Puss från Stella

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hihi vilken söt blogg ^^

2008-04-05 @ 09:50:43
URL: http://celebratelife.blogg.se
Postat av: Martin

Busa nu ordentligt så ses vi ikväll ;)

2008-04-05 @ 11:28:15
Postat av: Linn

haha, söt hund

2008-04-05 @ 13:12:51
URL: http://jaaml.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0