Ny kurs

Idag var vi på kurs igen. Det var roligt! Ska göra nya saker nu.
Idag sprang matte runt hörnet och jag skulle komma när hon ropade. Det gjorde jag =) I full gallopp. Matte blev jätteglad att jag kom.
Sedan skulle vi stanna kvar medans matte gick iväg. Men vem vill sitta där och glo när det finns så mycket annat roligt att gå och nosa på?! Men jag kom på att jag fick massa godis om jag stannade kvar, så jag gjorde det till slut.
Fick även klättra på stockar! Jätteroligt var det. Jag lyckades till och med sitta på en stock och göra tassen! Det va jobbigt med balansen. Men roligt.

På vägen hem satte matte på fläkten i bilen med kall luft. Jag njöt! Jag va så varm och svettig. Tur matte hade vatten med sig!

Har även hittat en ny kärlek! Det är en svart storpudel. Nu har jag tre pojkvänner. Hugo, silver storpudel, Frank och Aragon från kursen. Hans matte och husse är alltid med på kursen (leder den /matte) och de är också alltid i den roligaste affären av alla - den jag alltid får en massa godis i när jag kommer dit! (hundaffären heter Dogfun /matte)

På onsdag ska jag bli klippt! Ska bli skönt att bli av med all den här pälsen. Det börjar bli varmt nu!

Puss från Stella

Kommentarer
Postat av: Carin

Önskemål att få se stor bild på Stella nyklippt, en före och en efter bild kanske?

2008-04-13 @ 21:15:43
URL: http://thew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0