På marknad

Idag har jag busat massa hos Vicky. Bet i både matte, Vicky och Vickys kompis Carlos. =) roligt. Men det fick jag inte...
Matte har sagt att vi ska åka till Martin ikväll. Men jag börjar bli trött nu.... Vill helst lägga mig under mattes säng och sova.
Idag har jag varit jätteduktig och gått från vår lägenhet till Möllan och tillbaka. Vicky bor där. Det tar cirka 15-20 min att gå. Jag klagade inte en enda gång. Jag har även varit en sväng på Möllan när de hade marknad. Oj va mycket folk och va gott det luktade där. Massa grönsaker, frukter och andra dofter. Mums! Jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Tur att matte och Vicky va med i alla fall!
Matte har köpt ny mobil. Jag får inte bita i den....


Jag i tvättmaskinen

Kommentarer
Postat av: leopardia

haha, nähä'ru söta hårboll, får du inte bita i mattes nya mobil, attans oxå ;)

2008-04-08 @ 18:53:51
URL: http://leopardia.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0