Valpkurs och golvmopp :)

Idag var jag och matte pa valpkurs (de dar svenska bokstaverna funkar inte for tillfallet). Det var jattekul. Nar vi kom dit fanns dar 5 stora grand danois att leka med. Matte var ratt radd att dom skulle ata upp mig eftersom jag faktiskt bara nadde upp till deras fotknolar! Men jag tyckte de var roliga.



Vi gjorde en massa test idag pa kursen och det var visst sista gangen. Men vi ska fortsatta nasta gang pa en fortsattningskurs. Det ska visst bli svarare. Men hoppas det ar roligt anda. Jag lekte lite med de andra hundarna idag. De flesta ar svarta, precis som jag.



Igar kvall akte vi buss till Martin. Jag gillar att vara hos honom. Vi akte dit efter vi hade varit pa kursen idag ocksa. Jag at min lunch och sen gick jag och la mig direkt! Jag sov jattelange! Sen skulle Martin dammsuga. Det var jattespannande och jag sprang och jagade dammsugaren. Kom "ormen" nara sa sprang jag ivag. Det va for laskigt.... :) Men sen kom moppen fram och han skulle tvatta golvet. (maste jag saga att matte lag i soffan och laste en bok... biologi?!) Den var ROLIG! Den jagade jag lange. Martin anvande mig som golvmopp ocksa! :)


Nu ska jag snart fa middag.
Puss, Stella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0