Världens bästa måndag

Oj vilken bra dag vi hade igår!
Vaknade hos Martin och jag och matte körde hem. Jag va fortfarande jättetrött sen söndagen så jag sov hela förmiddagen. Eller ja, ett tag i alla fall till matte körde upp mig och vi gick till Dogfun för att hälsa på de roliga människorna där! På väg dit passade vi på att sola lite och skicka ett mms till Martin om hur mysigt vi hade i solen. Han blev mycket avis eftersom han satt på sitt kontor hela dagen!

Jag fick även träffa pojkvännen Aragon. Och fick mina öron ryckta (klippta inuti öronen där håret växer). Mindre roligt, men oj va Argon va fin igår.

Vi gick hem och sov, eller jag sov en stund... Sedan gick vi till stan. Det var första gången jag var på gågatan och på Lilla torg och jag skötte mig jättebra! Det tog ett tag, men till slut insåg jag att det går inte att jaga ALLA servetter, papper och löv som blåser förbi.
Vi var på lilla torg och träffade Stina, mattes kompis.

Sedan var jag och matte på Gustav och satt vid en fontän och tittade på bussar och folk. Jag skulle visst balansera på kanten också. Det var jag inte så glad över.

Vi gick till kanalen och köpte glass och satt i solen och åt den. MYS! Men lite varmt. Tur att jag blev klippt här om dagen.

Vi gick hem och jag skulle hitta någonstans att lägga mitt nya ben... Lättare sagt än gjort. Så det slutade med att jag somnade.

Vi var bara hemma en timme sedan åkte vi bussen till Martin.städade matte och Martin altanen och sedan grillade dom. Jag satt fint på altanen och åt min mat. Sedan tränade jag och matte lite på gräsmattan (stanna kvar och platsliggning och sånt). Jag sov gott i natt med =)

(min kompis Martin grillar på gräsmattan utanför och på den andra bilden sitter jag fint på altanen för matte sagt jag skulle sitta där. Dock kom Martin och det kändes som om han skulle gå på mig....)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åå vad fina bilder :).

2008-04-22 @ 11:43:54
URL: http://sollerax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0