Bilder och uppdatering

Wow! Jag har fått tillgång till datorn nu (som matte döpt till Urban.... Varför?).
Jag har ju inte skrivit på länge nu. Det är mattes fel. Allt är mattes fel. Hon är så tråkig ibland! Dumma henne. Hon skriver massa på datan och läser tråkiga böcker. Inget roligt för mig! (Men oftast har vi jätteroligt!)

Hur som helst fyllde matte år i fredags. Det var jätteroligt!
Först var jag och matte och fikade med Lisa. Hon är rolig!

Jag grävde en grop till Kina och blev helt grå om nosen. Matte och Lisa var tråkiga och ville ju inte leka...


Jag och matte solade på Martins altan. Det gjorde vi flera dagar förra veckan. Det roligaste där är alla bussar och människor som går förbi. När Martin kom hem tyckte han att jag va för varm och gav mig en isbit. Den slickade jag upp! (jag får inte va lös när altanen är öppen. Vi har nämligen inget staket runt och fåglarna är roliga så ibland vill jag springa och leka med dom....)

Sedan åkte vi till skogen med Martin. Vi gick en lång runda och jag skötte mig bra. Fastän jag inte ville bada (som Martin tyckte). Jag hoppade ner från en hög sten när Martin gjorde det. Matte blev jätterädd att jag skulle slå mig. Men det gjorde jag inte juuu! När vi gått rundan fikade vi och myste.

jag i skogen

jag o matte och jag och martin vid sjön

jag ville inte hoppa upp på stenen med martin - tyckte den va lite för hög!

jag o Martin fikar.

jag och min älskade matte <3 Hon må va tråkig ibland, men hon är ändå min favorit av alla!


Puss från Stella

Kommentarer
Postat av: Alexandra [lolabrin]

söta bilder :D

2008-06-16 @ 18:18:12
URL: http://lolabrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0